Bedankt voor het bezoeken van mijn blog.
BAMBA Creatief is een blog voor mijn kaart ideeën. Mensen vragen zich af waar de naam BAMBA vandaan komt, nou iedere letter van de naam BAMBA staat voor de voorletter van mijn gezin. Iedere week plaats ik een kaart met zoveel mogelijk de materialenlijst erbij. Heb je vragen over een model, stuur mij dan een berichtje en je krijgt zo spoedig mogelijk antwoord.
Ik hoop dat je leuke ideeën opdoet en ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.




maandag 3 april 2023

 Happy Birthday to You

Wat een prachtig papier is dit, ik hou van die zachte kleurtjes en de afbeeldingen in het papier zijn prachtig.

Ik heb deze pop-up kaart ermee gemaakt, simpel maar met mooi papier een echte eye-catcher.

de nieuwe vierkante rand stans is prachtig

en ook aan de binnenkant is genoeg te zien

op een stukje restpapier kan je een leuke tekst stempelen

de vlinder is een oudje maar blijft mooi, ik heb hem 2 lagen gegeven.

gebruikte materialen:
cardstock in oud rose en Bazzill Lindon
papierblock 20x20 van Alchemy of art Touch of spring
kader stans Studio Light JMA-ES-CD96
vlinder stans Joy
plakparels
gesso
witte glitter
seambinding lint oud rose
stempel met tekst


2 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een hele mooie kaart met een romantische uitstraling Annemieke.
Lieve groetjes Miranda

Els zei

Een prachtige pop-up kaart heb je met dit mooie designpapier gemaakt.
Groetjes, Els