Bedankt voor het bezoeken van mijn blog.
BAMBA Creatief is een blog voor mijn kaart ideeën. Mensen vragen zich af waar de naam BAMBA vandaan komt, nou iedere letter van de naam BAMBA staat voor de voorletter van mijn gezin. Iedere week plaats ik een kaart met zoveel mogelijk de materialenlijst erbij. Heb je vragen over een model, stuur mij dan een berichtje en je krijgt zo spoedig mogelijk antwoord.
Ik hoop dat je leuke ideeën opdoet en ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.




woensdag 12 april 2023

 With all good wishes

Dit blijft mijn favoriete papier van Pion, hij is al een aantal jaren oud, maar wie wat bewaard heeft wat. 

Dit keer gecombineerd met een Doobadoo sjabloon, leuke kleine poinsettia's en gesso voor de sneeuw


genoeg labels om wat leuks op te schrijven



wat is het toch een schattig plaatje

Gebruikte materialen:
Pion design Greetings from the North Pole 7703, 7704,7612
Pioncardstock blue
Doobadoo 470.713.749
organza lint
jute touw
poinsettia stans Joy
gesso
witte glitter
nuvo wit


1 opmerking:

Els zei

wow Wat weer een prachtige creatie met dit mooie papier.
Leuk met de labels erbij.
Groetjes, Els