Bedankt voor het bezoeken van mijn blog.
BAMBA Creatief is een blog voor mijn kaart ideeën. Mensen vragen zich af waar de naam BAMBA vandaan komt, nou iedere letter van de naam BAMBA staat voor de voorletter van mijn gezin. Iedere week plaats ik een kaart met zoveel mogelijk de materialenlijst erbij. Heb je vragen over een model, stuur mij dan een berichtje en je krijgt zo spoedig mogelijk antwoord.
Ik hoop dat je leuke ideeën opdoet en ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.




maandag 8 mei 2023

 Archivalia

Ik maak eigenlijk bijna nooit heren kaarten maar ja soms heb je er toch echt 1 nodig en wat er in de winkel te koop is past vaak niet bij de man waar de kaart naar toe moet. 

Met dit mooie Archivalia papier van ScrapBoys lukte het mij toch om deze heren kaart te maken en eigenlijk was ik best tevreden toen hij klaar was.

Hopelijk breng ik jullie ook op het idee om toch eens een heren kaart te maken, zoveel persoonlijker dan een standaard kaart uit de winkel

gelukkig had ik nog genoeg gears liggen, bloemen heb je altijd wel in huis en het papier doet de rest

een pocket gemaakt voor een serie labels

genoeg ruimte om wat te schrijven of om nog wat  teksten uit het vel te knippen en op te plakken

Gebruikte materialen:
Florence creme cardstock 2 vel
Scrapboys Bird romance (voor de man uit de kaart)
Scrapboys Archivalia zowel het 15 als het 20 blok en een los vel ARCH-07
diverse gears, sleutel, klokje en horloge
splitpennen
jute touw
Distress inkt walnut stain
stans labels studio light
diverse bloemen


1 opmerking:

Els zei


Je hebt een super mooie mannenkaart gemaakt en wat ontzettend leuk met dat kleine tagboekje erbij. Heel mooi!!
Groetjes, Els