Bedankt voor het bezoeken van mijn blog.
BAMBA Creatief is een blog voor mijn kaart ideeën. Mensen vragen zich af waar de naam BAMBA vandaan komt, nou iedere letter van de naam BAMBA staat voor de voorletter van mijn gezin. Iedere week plaats ik een kaart met zoveel mogelijk de materialenlijst erbij. Heb je vragen over een model, stuur mij dan een berichtje en je krijgt zo spoedig mogelijk antwoord.
Ik hoop dat je leuke ideeën opdoet en ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.




woensdag 26 september 2018

Winterwonderland

Om deze kaart te maken heb ik 3 Doobadoosjablonen gebruikt. Wat zijn dat toch heerlijke producten.
Een echt winterwonderland kaartje.
heerlijk sfeertje

plaatje van Pinterest

die poinsettia's van Joy zijn ze klein en fijn

de lantaarn van Joy is prachtig met wat sneeuw

Benodigheden:
Bazill cardstock wit,
Linnen cardstock ijsblauw en donker grijs
sjabloon standaard 470.713.550
sjabloon kaart 470.713.159
sjabloon raam 470.713.300
Joy stans lantaarn 
Joy stans poinsettia

Joy stans winterwonderlandJoy stans besjes
Marianne stans takjes
Marianne stans ijspegels
Pretty Papers blok woodland
Nuvo wit en blauw
Doobadoo gesso
Doobadoo structuurpasta
Nuvo glitter wit
Heb je vragen stuur mij een berichtje en ik help je verder

1 opmerking:

Caroline zei

Een heel mooi winters kaartje en wat is de poinsetta mooi he? Ik heb hem ook.
Groetjes Caroline