Bedankt voor het bezoeken van mijn blog.
BAMBA Creatief is een blog voor mijn kaart ideeën. Mensen vragen zich af waar de naam BAMBA vandaan komt, nou iedere letter van de naam BAMBA staat voor de voorletter van mijn gezin. Iedere week plaats ik een kaart met zoveel mogelijk de materialenlijst erbij. Heb je vragen over een model, stuur mij dan een berichtje en je krijgt zo spoedig mogelijk antwoord.
Ik hoop dat je leuke ideeën opdoet en ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.




dinsdag 16 juli 2019

mixed media label

Veel van de workshops staan in het teken van kaarten maken in de breedste zin van het woord, maar af en toe maak ik een uitstapje en dan maken we iets van hout, papier maché of natuurmateriaal.
Gisterenavond hadden we op de workshop een label bewerkt met diverse materialen. 
Heel leuk om te doen!!

 




Gebruikte materialen:
houten label
witte verf
set patina Cosmic Shimmer sepcial effect patina Paints
clear matt finish Cosmic Shimmer
transfers Creative expressions CEAST002
embossingpoeders, liquid platinum en funky gold patina
embellishment spiegeltje goud
embellishment vlinder Steampunk
embellishment corner goud
stans takje Joy
stans swirl Joy
cabachon
bloemen 49 market vintage shades blue
zwarte bloem Prima flowers
tamponeer kwast
zachte platte kwast
nuvo neptune
satijn lint bruin
mask stencil honingraat
stempe Creative expression Enigma
Memento inkt zwart
parelmoer bruin cardstock
Stamperia papier SBB564

Geen opmerkingen: