Bedankt voor het bezoeken van mijn blog.
BAMBA Creatief is een blog voor mijn kaart ideeën. Mensen vragen zich af waar de naam BAMBA vandaan komt, nou iedere letter van de naam BAMBA staat voor de voorletter van mijn gezin. Iedere week plaats ik een kaart met zoveel mogelijk de materialenlijst erbij. Heb je vragen over een model, stuur mij dan een berichtje en je krijgt zo spoedig mogelijk antwoord.
Ik hoop dat je leuke ideeën opdoet en ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.




woensdag 24 juli 2019

Stamperia lace waterval

Toen dit papier van Stamperia uitkwam was ik op slag verliefd, wat een mooi papier en wat een mogelijkheden. Helaas moest ik een tijdje wachten voordat het weer leverbaar was en ik het voor de workshop kon gebruiken.
Ik heb mij helemaal laten gaan in deze kaart en gisterenavond tijdens de workshop werd dan ook steeds diep gezucht, van ...hoe verzin je het. Nou uiteraard komen er ook iedeëen van internet maar met zoveel mogelijkheden in een blok papier kan je lekker je gang gaan.
achter het kant steekt nog een grote tag met jurk

diverse pockets en tags met hangertje

de waterval blijft toch ook één van mijn favorieten op een kaart

en met de hoeveelheid afbeeldingen in een blok kan je eindeloos doorgaan


ook de stukjes die op de kaft van het blok zitten zijn te gebruiken

is het geen plaatje

bloemen gemaakt van cardstock

en uiteraard aan de achterkant van de kaart nog een pocket met tag

Gebruikte materialen:
Pion cardstock white I
Bruin/kraft cardstock tim holtz
blok Lace van Stamperia
chram hangertje
organza lint
diverse kantjes
parelketting
nestelringetjes in 2 maten
parelpen d.bruin
distres inkt walnut stain
stans takjes
stans bloemen
witte veiligheidsspeldjes
cabachon zelfklevend
knoopje
zelfklevend halve parels

Heb je vragen over deze of andere modellen stel ze gerust.

3 opmerkingen:

Coby van der Kooi zei

Is weer een super mooie kaart geworden

Ilonka zei

Wat een schitterend kaartje. Zo mooi !!
Groetjes Ilonka

sabine nijhoff-schepers zei

Wauw wat een ontzettend gave kaart zeg!
Ik hou echt van de producten van Stamperia, en vind dit blok echt fantastisch!
Ik zelf ga nu beginnen aan een album met de collectie atelier.