Bedankt voor het bezoeken van mijn blog.
BAMBA Creatief is een blog voor mijn kaart ideeën. Mensen vragen zich af waar de naam BAMBA vandaan komt, nou iedere letter van de naam BAMBA staat voor de voorletter van mijn gezin. Iedere week plaats ik een kaart met zoveel mogelijk de materialenlijst erbij. Heb je vragen over een model, stuur mij dan een berichtje en je krijgt zo spoedig mogelijk antwoord.
Ik hoop dat je leuke ideeën opdoet en ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.




dinsdag 5 november 2019

Kerstbal

Vanavond staat dit model op het programma van de workshops.
Met dit sjabloon van Doobadoo kan je veel kanten op, allereerst zitten er 2 verschillende maten in wat al mogelijkheden geeft, maar als je één deel 3 x tekent en tegen elkaar plakt dan krijg je een "ruimtelijke" kerstbal die je neer kunt zetten of natuurlijk kunt ophangen en doe je dat met het kleinere model dan kan hij ook in de kerstboom of denk eens aan een leuke winterse tak met allemaal van dit soort kerstballetjes erin, ik zie het al voor mij :)
is het geen schatje dat merry Christmas bord (te bestellen bij BAMBA met de tekst Merry Christmas of North Pole)

echt een winters tafereel

een winters dorpje

detail van het Merry Christmas bord
Benodigdheden:
Bazzill cardstock wit
Doobadoo sjabloon kerstbal rond 470.713.680
Maja dessinpapier virkad strumpa, stickad pläd, ringdans, GIF-709
Mattie knipvel MB0182
Craftables stans kerstkrans en takje  CR1387
stans Joy smalle kerstbomen 6002/1335
stans hulstblaadjes 6002/1048
liquid platinum
organzalint zilver smal
organzalint breed wit
ruit lint grijs
kerstbelletjes wit
signbord Merry Christmas
structuurpasta doobadoo
eiskristall
stans dorpje

Als je vragen hebt stel ze gerust en veel succes met je kerstkaarten maken!

Geen opmerkingen: