Bedankt voor het bezoeken van mijn blog.
BAMBA Creatief is een blog voor mijn kaart ideeën. Mensen vragen zich af waar de naam BAMBA vandaan komt, nou iedere letter van de naam BAMBA staat voor de voorletter van mijn gezin. Iedere week plaats ik een kaart met zoveel mogelijk de materialenlijst erbij. Heb je vragen over een model, stuur mij dan een berichtje en je krijgt zo spoedig mogelijk antwoord.
Ik hoop dat je leuke ideeën opdoet en ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.




woensdag 27 november 2019

uitklapkaart met hertjes

Wat is het Maja papier toch schattig, ik ben helemaal weg van die blauwe kleuren en van de hertjes.
Ik heb ze verwerkt in deze "uitklap"kaart
De workshop was van de week al maar door de drukte nog even geen tijd gehad voor de lijst met materialen.
Heb je vragen stel ze gerust in een berichtje. De (meeste) materialen zijn uit voorraad leverbaar en zijn de vinden op mijn site. Kan je iets niet vinden stuur mij dan een mailtje.
zijn ze niet schattig die herten

ook het rechter gedeelte achter het hertje kan open en aan de binnenkant vind je een kerstboom en labels en het sluit met een magneetje

de prills doen het goed als kern voor de poinsettia

een verborgen mini hertje


Benodigdheden:
Bazzill cardstock wit
Maja dessinpapier 1042,1046, 1047, 1048, 1051, 1058
Maja cardstock 1061
Nestablities 
seambinding lint licht blauw
dun jute touw donker blauw
stans poinsettia 
stans Joy hulstblaadje
stans Marianne takje
stans Joy blaadje (veertje)
stans Joy Kerstboom
stans Nellie label
roestige klokjes
prills licht blauw
sneeuwpasta
eiskristall
magneetje


1 opmerking:

Caroline zei

Wat een schitterende kaart! Het papier is ook zo mooi he!
Groetjes Caroline