Bedankt voor het bezoeken van mijn blog.
BAMBA Creatief is een blog voor mijn kaart ideeën. Mensen vragen zich af waar de naam BAMBA vandaan komt, nou iedere letter van de naam BAMBA staat voor de voorletter van mijn gezin. Iedere week plaats ik een kaart met zoveel mogelijk de materialenlijst erbij. Heb je vragen over een model, stuur mij dan een berichtje en je krijgt zo spoedig mogelijk antwoord.
Ik hoop dat je leuke ideeën opdoet en ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.




woensdag 20 november 2019

Lantaarn

Dit Doobadoo sjabloon is zo leuk, en heeft zoveel mogelijkheden. Je kunt er een ruimtelijke lantaarn van maken met een (nep) waxinelichtje achter, de ruitjes uitsnijden en met perkamentpapier  of mica beplakken of zoals ik heb gedaan een dubbele kaart met mooi papier, bloemen, lintjes etc.
Gisterenavond was de workshop en iedereen ging weer naar huis met een kerstkaart om aan het assortiment toe te voegen.
de nieuwe rolbloemen zijn makkelijk te maken en geven een leuk effect

strik maken met een bowdabra en dan een splitpen eromheen met een labeltje eraan


uiteraard de achterkant ook bewerken

het was weer een gezellige avond

bijna klaar alleen nog sneeuw en eiskristal toevoegen

Benodigde materialen:
Maja cardstock 1060, 1063, 1065
Maja dessin 1058, 1053, 1045, 1055
Doobadoo sjabloon 747
organzalint lint in bordeaux en creme
jute touw creme
Tim Holtz fasteners met oogje
diverse bloemetjes
Joy stans rolbloem 6002/1337
Joy stans blaadjes 6002/1048
Marianne stans takjes
charm klokje
sneeuwpasta
eiskristall
magneetjes

Geen opmerkingen: