Bedankt voor het bezoeken van mijn blog.
BAMBA Creatief is een blog voor mijn kaart ideeën. Mensen vragen zich af waar de naam BAMBA vandaan komt, nou iedere letter van de naam BAMBA staat voor de voorletter van mijn gezin. Iedere week plaats ik een kaart met zoveel mogelijk de materialenlijst erbij. Heb je vragen over een model, stuur mij dan een berichtje en je krijgt zo spoedig mogelijk antwoord.
Ik hoop dat je leuke ideeën opdoet en ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.




maandag 6 februari 2023

Rose Garden

Ik zag dit model op internet langskomen en dit is mijn uitvoering met Stamperia papier. Het is even een klusje om alles mooi te matten, dus veel passen en meten maar een leuk model om te maken.

de cirkel lijkt te zweven:)

de bloemen houden het easel gedeelte tegen

die vogeltjes doen mij bijna geloven dat het al voorjaar is

Gebruikte materialen:
Pion cardstock creme en rose
Stamperia rose garden
organzelant oud roze
heel veel bloemetjes
mica
glitters




2 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een heel mooi kaartmodel en wat een prachtig dessin-papier Annemieke. Het is zeker wat werk maar dan heb je ook wel iets bijzonders.
Lieve groetjes Miranda

Els zei

Een super mooie kaart en wat een prachtig designpapier.
Groetjes, Els