Bedankt voor het bezoeken van mijn blog.
BAMBA Creatief is een blog voor mijn kaart ideeën. Mensen vragen zich af waar de naam BAMBA vandaan komt, nou iedere letter van de naam BAMBA staat voor de voorletter van mijn gezin. Iedere week plaats ik een kaart met zoveel mogelijk de materialenlijst erbij. Heb je vragen over een model, stuur mij dan een berichtje en je krijgt zo spoedig mogelijk antwoord.
Ik hoop dat je leuke ideeën opdoet en ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.




dinsdag 21 februari 2023

 Fairy Merry Christmas

Druk, druk, druk en dan ineens is het al weer dinsdag en bedacht ik mij dat ik nog geen nieuwe kaart had geplaatst.

Aangezien mijn vorige kaart in winterse sferen was dacht ik, ach dan ook nog maar een kerstkaart want die kan je nooit genoeg hebben. Nu alvast maken, scheelt aan het eind van het jaar veel werk.


Dus het is een gestempelde kerstkaart geworden met als extra een sleutelhanger voor de ontvanger. Uiteraard alleen aan iemand sturen die van  fairy's houdt

heerlijke winterse kerstkaart

aan het ophanglintje een sleutelhanger gemaakt die de ontvanger er natuurlijk af kan halen en gebruiken

gebruikte materialen:
Romak donker blauw A4 cardstock
aquaralpapier
elements inkten
versafine clear inkten
diverse Lavinia stempels
sleutelhanger
satijn/organza lint
Nellie sneeuwpen
witte glitter

Ben je geïnteresseerd welke Lavinia's ik gebruik of welke kleuren inkt etc ik gebruik, stuur mij dan een berichtje en ik ga het voor je uitzoeken, want ik gebruik zoveel Lavinia's en inkten per kaart dat het een hele waslijst zou worden. (Ik zal volgende keer proberen een overzichtfoto te maken van de gebruikte materialen)
Ik hoop dat je mijn stempelkaarten als idee kunt gebruiken en met je eigen voorraad(je) stempels aan de slag kunt, veel succes!!

1 opmerking:

Els zei

Dit is weer een super kaart met deze mooie stempels en inderdaad, kerstkaarten kan je niet vroeg genoeg mee beginnen. Heel leuk met de sleutelhanger erbij. Ik hou het zelf tot na augustus om met de kerstkaarten te beginnen.
Groetjes, Els