Bedankt voor het bezoeken van mijn blog.
BAMBA Creatief is een blog voor mijn kaart ideeën. Mensen vragen zich af waar de naam BAMBA vandaan komt, nou iedere letter van de naam BAMBA staat voor de voorletter van mijn gezin. Iedere week plaats ik een kaart met zoveel mogelijk de materialenlijst erbij. Heb je vragen over een model, stuur mij dan een berichtje en je krijgt zo spoedig mogelijk antwoord.
Ik hoop dat je leuke ideeën opdoet en ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.




zondag 12 februari 2023

 Winter

Deze keer een winterse stempelkaart. Het was tenslotte koud de afgelopen week en dan maak ik liever een winterse kaart dan een voorjaarskaart.

Deze kaart is met Lavinia stempels en inmiddels heb ik er zo veel dat ik heel veel tafereeltjes kan maken, maar uiteraard zijn er van andere merken ook heel veel leuke stempels waar je mee aan de slag kunt als je geen Lavinia stempels hebt.

genoeg glitters om een mooi sneeuweffect te krijgen, maar op de foto niet te zien, het zit in de lucht, op het elfje haar vleugels en in de bloemetjes 

De binnen en buitenkaart zijn bijna gelijk, je zou kunnen zeggen: zoek de verschillen :) de voorkant is net even anders vanwege het doorsnijden van de kaart.

Gebruikte materialen:
aquarel papier 225 grams
zwart cardstock
diverse Lavinia stempels
Elements inkten in diverse kleuren
Versafine inkt
sjabloon sterren
glitters wit
gelpen rood

Bedankt weer voor de "trouwe" reacties, zo leuk om te lezen hoe jullie de kaarten vinden die ik maak!!


2 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooi gestempelde tafereeltjes Annemieke en leuk om net weer de kaart op een bijzondere manier te laten sluiten. Sprookjesachtig mooi.
Lieve groetjes Miranda

Els zei

Een hele mooie winterse kaart
met veel leuke details Annemieke.
Zowel de buiten als de binnenkant vind ik prachtig!!
Groetjes, Els