Bedankt voor het bezoeken van mijn blog.
BAMBA Creatief is een blog voor mijn kaart ideeën. Mensen vragen zich af waar de naam BAMBA vandaan komt, nou iedere letter van de naam BAMBA staat voor de voorletter van mijn gezin. Iedere week plaats ik een kaart met zoveel mogelijk de materialenlijst erbij. Heb je vragen over een model, stuur mij dan een berichtje en je krijgt zo spoedig mogelijk antwoord.
Ik hoop dat je leuke ideeën opdoet en ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.




woensdag 11 september 2013

Workshops

Het nieuwe workshopprogramma staat weer op de site. Heb je zin in een gezellige avond met leuke mensen en voldoende materialen schrijf je dan in voor 1 van de volgende workshops.
De modellen zijn ook te bezichtigen (voor zover al klaar) in de winkel.
 Inschrijven kan via de site, per mail of in de winkel.
Dinsdag 1 oktober 19.30 uur houten klos XXL € 19.50
op deze avond gaan we een grote houten klos bewerken met kant, band, bedels, bloemen en nog veel en veel meer

Woensdag 9 oktober 19.00 uur grote jute krans € 40.00
Je kunt hem in gebleekt of naturel maken.

We gaan een strokrans steken met jute en verder versieren met houten harten en een vogelhuisje

Maandag 14 oktober 19.00 uur shabby shic huis € 17.50
Dit is een kaartmodel in de vorm van een huis die we gaan schilderen en bewerken met glossy, sneeuw, kristallen en andere items

De workshops voor na 14 oktober staan al wel op de site, maar de modellen zijn nog niet helemaal klaar dus staan er nog geen foto's bij.
Zodra de modellen klaar zijn zal ik de fotodetails er bij zetten.

Hopelijk tot ziens op één van de avonden.

Geen opmerkingen: