Bedankt voor het bezoeken van mijn blog.
BAMBA Creatief is een blog voor mijn kaart ideeën. Mensen vragen zich af waar de naam BAMBA vandaan komt, nou iedere letter van de naam BAMBA staat voor de voorletter van mijn gezin. Iedere week plaats ik een kaart met zoveel mogelijk de materialenlijst erbij. Heb je vragen over een model, stuur mij dan een berichtje en je krijgt zo spoedig mogelijk antwoord.
Ik hoop dat je leuke ideeën opdoet en ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.




zondag 19 januari 2014

Rozenkaart

Dat een kaart niet altijd druk of bewerkelijk hoeft te zijn bewijst naar mijn idee deze rozen kaart.
Hij is makkelijk te maken en heeft niet veel meer nodig dan de prachtige rozen stansen van Marianne Design.
Het model van deze kaart is met Spellbinders gemaakt maar is ook prima te maken met de mallen van Doobadoo. Die mallen moet je wel zelf uitsnijden maar zijn een stuk goedkoper en het effect is bijna hetzelfde.

Benodigheden:
Bazzill cardstock Burgundy, Vintage Pink and Mauce Ice
Maja papier 628, 629
Marianne Design LR0294 en 0295
Collectables Col1325
Spellbinders grand labels one
Stans CC Design vlinder
Nellie stempel tekst 3
organzelint roze stip
papieren roosje
halve parels ivoor
stans vlinder
Distress inkt pumice stone

Werkwijze:
Stans 3 maten spellbinders uit, burgundy, mauve ice en vintage pink en een kleine burgundy. Spons de randen met de pumice stone en plak ze op elkaar.
Snij vierkantjes van 5x5 bewerk de randen en plak deze op de kaart.
Stans 1 open roos en 2 gesloten rozen, bewerk de randen met de pumice stone en plak ze op.
Stans vlindertjes uit en plak deze ook op de kaart. Maak een strik van het organzelint en plak deze op het bouquet en plak er nog een papieren roosje op.
Stans een kleine wimpel uit de collectables en stempel er met zwart de grootste tekst "LIEFS" op.
Plak deze ook op de kaart.
Plak 3 halve pareltjes in de linker hoek onderin de kaart.
Sla 2 gaatjes bovenin de kaart en haal daar het organzelint doorheen.
Je kaart is klaar om te worden verzonden.

Veel succes met het maken.
hobbygroetjes
Annemieke

Geen opmerkingen: