Bedankt voor het bezoeken van mijn blog.
BAMBA Creatief is een blog voor mijn kaart ideeën. Mensen vragen zich af waar de naam BAMBA vandaan komt, nou iedere letter van de naam BAMBA staat voor de voorletter van mijn gezin. Iedere week plaats ik een kaart met zoveel mogelijk de materialenlijst erbij. Heb je vragen over een model, stuur mij dan een berichtje en je krijgt zo spoedig mogelijk antwoord.
Ik hoop dat je leuke ideeën opdoet en ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.




woensdag 10 april 2013

houten potjes op schotel

Het volgende project voor een workshop is klaar. Het betreft hier 3 houten potjes op een schotel. Je kunt er kleine plantjes in zetten (wel eerst een plastic zak er in doen) maar je kunt er uiteraard ook hobbymateriaal in zetten, zoals schaartjes, stiften etc
Heb je interesse in een gezellige workshop mail mij dan voor de data van de workshop. De kleur is helemaal vrij, dus je kunt precies uitzoeken wat bij jouw interieur het beste past.



Dit keer geen werkbeschrijving of materialen lijst, als de workshop is geweest dan zal ik meer details geven


Geen opmerkingen: