Bedankt voor het bezoeken van mijn blog.
BAMBA Creatief is een blog voor mijn kaart ideeën. Mensen vragen zich af waar de naam BAMBA vandaan komt, nou iedere letter van de naam BAMBA staat voor de voorletter van mijn gezin. Iedere week plaats ik een kaart met zoveel mogelijk de materialenlijst erbij. Heb je vragen over een model, stuur mij dan een berichtje en je krijgt zo spoedig mogelijk antwoord.
Ik hoop dat je leuke ideeën opdoet en ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.




dinsdag 6 augustus 2019

Kalender kaart

Gisterenavond deze workshop gegeven. Een kaart waar je het hele jaar plezier van hebt.
Ik weet dat we in een tijdperk leven van internet en facebook geeft je de melding als er iemand jarig is, maar er zijn nog best veel mensen die geen facebook hebben en het leuk vinden om een verjaardagskalender te hebben hangen of staan.
Deze "kaart" is zo'n kalender, leuk om neer te zetten en je klemt de maand waarin je zit tussen het klemmetje en je ziet meteen wie er jarig zijn.
Leuk om te maken, leuk om te geven en zeker leuk om zelf neer te zetten
Dit Pion papier is één van mijn favorieten

de maanden van het jaar aan de linkerkant

de maand die je nodig hebt aan de rechterkant

de maandvellen zijn bij mij te verkrijgen

uiteraard aan de achterkant nog 2 leuke labels dat als je deze "kaart" geeft je nog een persoonlijke noot kan geven

Materialen:
Pion cardstock dusty rose II
Pion dessinpapier PD8611, PD10010, PD10004, PD10011, PD8610, PD10001
rose cardstock Bazzill c. candy
groen cardstock Bazzill road runner
distress inkt miled lavender, pumice stone
maandvellen
clear stempel Joy maanden van het jaar 6410/0011
Versafine inkt zwart
Tim Holtz klemmetje
rose metaaldraad
stans blaadjes
stans bloemen
stans swirltakje Joy
zelfklevende halve parels
seambinding lila
kantje
roosjes
meeldraden lila
WR tab punch board

Geen opmerkingen: