Bedankt voor het bezoeken van mijn blog.
BAMBA Creatief is een blog voor mijn kaart ideeën. Mensen vragen zich af waar de naam BAMBA vandaan komt, nou iedere letter van de naam BAMBA staat voor de voorletter van mijn gezin. Iedere week plaats ik een kaart met zoveel mogelijk de materialenlijst erbij. Heb je vragen over een model, stuur mij dan een berichtje en je krijgt zo spoedig mogelijk antwoord.
Ik hoop dat je leuke ideeën opdoet en ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.




woensdag 14 augustus 2019

Birthday easel kaart

Omdat ik iedere week workshops geef is het in de zomer wel eens lastig om aan leuk, mooi nieuw papier te komen. Uiteindelijk heb ik toch voor deze oudere serie van Pion gekozen die ik nog steeds even mooi vindt. 
Het is een easel kaart geworden met de mooie Joy stans Birthday en vele andere materialen
romantische rose

dit soort labeltjes is altijd leuk

mooi kant en veel mooie bloemetjes

plakpareltjes op strip, zo handig, en dat metaaldraad in rose is ook zo leuk te verwerken bij je bloemen

en een strik die de easel tegenhoudt

Gebruikte materialen:
Pion cardstock white 1
Pion dessinpapier PD5701, PD5703,
Joy stans Birthday 6002/1174
Joy stans border 6002/1257
 stans blaadjes
Marianne stans Labels CR1352
stans vlinder
Joy stans vlindertje 6002/1302
Marianne stans cirkel LR0455
Distres inkt pumice stone
diverse roosjes
met stof omwikkeld metaaldraad rose
plakparels
eiskristall
kant

1 opmerking:

Caroline zei

Pionpapier is altijd mooi!
Een prachtige creatie heb je gemaakt!
Groetjes Caroline