Bedankt voor het bezoeken van mijn blog.
BAMBA Creatief is een blog voor mijn kaart ideeën. Mensen vragen zich af waar de naam BAMBA vandaan komt, nou iedere letter van de naam BAMBA staat voor de voorletter van mijn gezin. Iedere week plaats ik een kaart met zoveel mogelijk de materialenlijst erbij. Heb je vragen over een model, stuur mij dan een berichtje en je krijgt zo spoedig mogelijk antwoord.
Ik hoop dat je leuke ideeën opdoet en ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.




maandag 19 augustus 2019

Kerstmis

Het is nog lang geen kerst maar de tijd vliegt aan je voorbij. De Doobadoosjabloon met het woord Kerstmis is een leuk sjabloon om een aantal kerstkaarten te maken in diverse combinaties.
Iedere letter dezelfde kleur of al je restjes opmaken door iedere letter een ander dessin te geven, het kan allemaal.
Eigenlijk is dit model een staande kaart maar ervaring leert dat de kaart dan vlug inzakt. Ik heb er een hangende kaart van gemaakt door de achterkant van de kaart tegen de voorkant aan te plakken, lekker stevig en overal neer te zetten of op te hangen.
Vanavond is de workshop en dat is zoals altijd vast weer heel gezellig.
met het mooie Maja papier heb je ook meteen een leuke afbeelding voor de kerstboom

uiteraard leuke poinsettia's erbij en sneeuw

Joy heeft een mooie kerstster en die past er mooi achter

een lintje en wat kerstballetjes en je kersthanger is compleet

Gebruikte materialen:
Maja cardstock red I
Maja 998, 935, 1005, 1003, 808, 999, 997, 1004
satijn lint blauw en seambinding licht blauw
2 zilveren kerstballetjes
Joy stans mini poinsettia
Marianne stans grote kerstboom
groen metaaldraad
Doobadoo sneeuwpasta
Viva eiskristall

Geen opmerkingen: