Bedankt voor het bezoeken van mijn blog.
BAMBA Creatief is een blog voor mijn kaart ideeën. Mensen vragen zich af waar de naam BAMBA vandaan komt, nou iedere letter van de naam BAMBA staat voor de voorletter van mijn gezin. Iedere week plaats ik een kaart met zoveel mogelijk de materialenlijst erbij. Heb je vragen over een model, stuur mij dan een berichtje en je krijgt zo spoedig mogelijk antwoord.
Ik hoop dat je leuke ideeën opdoet en ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.




woensdag 28 augustus 2019

Van Harte

Zoals de meeste lezers van mijn blog wel weten ben ik dol op Pion papier en dit oudje waar ik nog wat van had liggen was net genoeg voor de workshop en de workshoppakketten.
Het was weer een geslaagde workshopavond en iedereen ging naar huis met een mooie kaart, het Doobadoosjabloon die bij deze kaart werd gebruikt en inspiratie om het sjabloon ook nog op een andere manier te gebruiken
veel stansjes, bloemetjes en kantjes

zelfklevende parels en leuke labeltjes

met de doobadoo sjabloon cross een mini pocket gemaakt en daarin weer een klein kaartje

achterkant een perkamentrol waar je genoeg op kunt schrijven

kleine kaartje sluitend met magneet

mini envelopje gemaakt met de envelopmaker van WeR

Materialen:
Pion cardstock blue II
Pion PD2012, PD2008, PD2007
stans label
stans Joy vlinderborder 6002/1271
stans banner 6002/1221
stans swirl 6002/1295
stans blaadjes
diverse bloemen
organzalint
l. blauw kantje
magneetjes
distress inkt pumice stone
WeR mini envelopmaker
zelfklevende halve parels
splitpen wit

2 opmerkingen:

Crea-Mo's Cards & More zei

Prachtige kaart. Pion is ook een van mijn favorieten.

Judith Thoonen zei

Wat een leuke papier heb je gebruikt en mooi is je kaart.
Grt van Judith