Bedankt voor het bezoeken van mijn blog.
BAMBA Creatief is een blog voor mijn kaart ideeën. Mensen vragen zich af waar de naam BAMBA vandaan komt, nou iedere letter van de naam BAMBA staat voor de voorletter van mijn gezin. Iedere week plaats ik een kaart met zoveel mogelijk de materialenlijst erbij. Heb je vragen over een model, stuur mij dan een berichtje en je krijgt zo spoedig mogelijk antwoord.
Ik hoop dat je leuke ideeën opdoet en ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.




woensdag 23 maart 2022

Provence

met de voorste kaart sluit je de kaart

bij het label nog een mini flesje gedaan met lila schudmateriaal gevuld

aan de binnenkant 2 aparte kaartjes in de pockets en een waterval in het midden (altijd leuk)


deze kaart komt tussen de kaarten aan de achterkant omhoog

uiteraard aan de achterkant ook het mooie papier verwerkt

gebruikte materialen:
Pion cardstock white I
Stamperia papier Provence
seambinding lint lila
papier klem wit
mini flesje Tim Holtz
splitpennen wit
diverse bloemen
metaaldraad om het flesje aan de klem te bevestigen


3 opmerkingen:

Caroline zei

Prachtig! Niet zo maar een kaart maar echt een cadeautje om dit te krijgen met het mooie schudflesje!

Caroline zei

Groetjes Caroline

Els zei

Een super mooie kaart en zo mooi met dit designpapier. Leuk met dat flesje op de voorpagina en het waterval gedeelte middenin.
Groetjes, Els