Bedankt voor het bezoeken van mijn blog.
BAMBA Creatief is een blog voor mijn kaart ideeën. Mensen vragen zich af waar de naam BAMBA vandaan komt, nou iedere letter van de naam BAMBA staat voor de voorletter van mijn gezin. Iedere week plaats ik een kaart met zoveel mogelijk de materialenlijst erbij. Heb je vragen over een model, stuur mij dan een berichtje en je krijgt zo spoedig mogelijk antwoord.
Ik hoop dat je leuke ideeën opdoet en ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.




dinsdag 8 maart 2022

 Believe in the magic.....

Dit is weer een stempelkaart (ik hou er zo van) die je voor de kerst zou kunnen gebruiken maar ook voor een verjaardag in de wintermaanden.

vrij grote kaart 

aan de binnenkant een pocket waar een geplastificeerde boekenlegger in kan

veel glitters

omdat het een grote kaart was, zelf een envelop gemaakt met stempelafdrukjes die in de kaart zijn gebruikt

uiteraard aan de achterkant ook gestempeld

Gebruikte materialen:

aquarel papier 250 grams
Bazzill cardstock wit en zwart
Lavinia elements inkt: della blue en bermuda
Versafine clear inkt nocturne
diverse Lavinia stempels
Nuvo glitters wit
lijmpen
seambinding lint licht blauw
voor de envelop A3 print papier 180 grams

Ik heb zelf een machine om de boekenlegger te plastificeren


1 opmerking:

Els zei

Super wat een mooie winterse stempelkaart. Mooi die lavinia stempel.
Ik heb net een winterse verjaardagskaart met een uil (plaatje) in de sneeuw gemaakt.
Groetjes, Els