Bedankt voor het bezoeken van mijn blog.
BAMBA Creatief is een blog voor mijn kaart ideeën. Mensen vragen zich af waar de naam BAMBA vandaan komt, nou iedere letter van de naam BAMBA staat voor de voorletter van mijn gezin. Iedere week plaats ik een kaart met zoveel mogelijk de materialenlijst erbij. Heb je vragen over een model, stuur mij dan een berichtje en je krijgt zo spoedig mogelijk antwoord.
Ik hoop dat je leuke ideeën opdoet en ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.




donderdag 17 maart 2022

May all your wishes come true 


Om het af te leren nog maar een stempelkaart, ik beloof dat de volgende weer een ander soort zal zijn:)

Deze stempelkaart is ook weer uit mijn comfortzone en wel een kaart in 1 kleur, bruin in de Elements ink van Lavinia de Truffle en de bruine pinecone van Versafine clear. Ik heb de envelop ook mee gestempeld voor een compleet plaatje (ook leuk voor de postbode) deze moet je echter alleen in de pinecone stempelen omdat de Elements ink op water reageert en dat is niet zo leuk als het net regent als de postbode langs moet komen en de ontvanger een doorgelopen kaart ontvangt.

diverse Lavinia stempels

veel waterspetters

compleet plaatje met bijpassende envelop

Gebruikte materialen:
Pion design cardstock whiteII
Bazzill cardstock bruin
Papicolor envelop 16x16
Lavinia stempels
elements ink truffle
versafine clear inkt pinecone
waaier penseel Lavinia
stencil brush Lavinia
posca pen wit en goud
glitter ultra fine wit
de tekst stempel die ik heb gebruikt zat bij een bestelling van hobbymateriaal en ik weet niet van welk merk hij is


1 opmerking:

Els zei

Een prachtige gestempelde kaart met deze stempels. Leuk zijn de de lawina stempels.
Groetjes, Els