Bedankt voor het bezoeken van mijn blog.
BAMBA Creatief is een blog voor mijn kaart ideeën. Mensen vragen zich af waar de naam BAMBA vandaan komt, nou iedere letter van de naam BAMBA staat voor de voorletter van mijn gezin. Iedere week plaats ik een kaart met zoveel mogelijk de materialenlijst erbij. Heb je vragen over een model, stuur mij dan een berichtje en je krijgt zo spoedig mogelijk antwoord.
Ik hoop dat je leuke ideeën opdoet en ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.




maandag 14 maart 2022

Fairie en konijn 

Ik ben met deze kaart uit mijn comfortzone gegaan, ik ben niet zo van de bruin en geel maar uiteindelijk was ik toch tevreden en ach af en toe moet je eens wat anders proberen.

Ik ben lid van de Lavinia Birthday stampclub en deze zal straks bij één van de andere leden terechtkomen.

Leuk voor de Pasen of gewoon een verjaardag

binnenkant ook bestempeld

Gebruikte materialen:
Bazzill cardstock wit 
Aquarelpapier
Elements ink Sahara en Bermuda
Versafine clair nocturne en pinecone
diverse Lavinia stempels
glitter goud ultra fine
zwart satijn lintje


2 opmerkingen:

Els zei

Wat weer een super leuke kaart meteen silhouetten stempels. Groetjes, Els

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wauw wat mooi gemaakt Annemieke. Het is een mooie warme kleur geel en in combinatie met het bruin en de mooie stempels echt een mooi geheel.
Lieve groetjes Miranda