Bedankt voor het bezoeken van mijn blog.
BAMBA Creatief is een blog voor mijn kaart ideeën. Mensen vragen zich af waar de naam BAMBA vandaan komt, nou iedere letter van de naam BAMBA staat voor de voorletter van mijn gezin. Iedere week plaats ik een kaart met zoveel mogelijk de materialenlijst erbij. Heb je vragen over een model, stuur mij dan een berichtje en je krijgt zo spoedig mogelijk antwoord.
Ik hoop dat je leuke ideeën opdoet en ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.




dinsdag 24 april 2012

Enjoy

Deze keer een kaart met een combi van stempelen en 3D. Het is een enkele kaart geworden en ik hoop dat dit model je nieuwe ideeën geeft.


Detail van de bloem en het natuurmateriaal.


Achterkant van de kaart.


Benodigdheden Enjoy

Benodigheden:
Bazzill cardstock vanilla
Pion design papier 1409 2x
Tim Holtz stans 657179 troquel
Penny Black stempel awakening 4237K
Penny Black stempel Enjoy 3410D
Embossingpoeder frayed burlap
Distress inkt frayed burlap
Distress marker tumbled glass
Aquarelpapier
Creatables LR0168 + LR0169
Nestabilities Grand Label One
Knipvel 99084/16
Droogbloemen blauw
Ijslandsmos groen
Turquoise roosjes
Turquiose organzelint

Werkwijze
Stans uit vanille de 3de maat van de Nestabilitie. Stans uit het Pion papier 2 x de 3e maat en 2 x de 2de maat. Stans uit de Creatable 0168 3x het cirkel uit het Pion papier, en knip er 2 doormidden.
Spons de randen met de frayed burlap. Plak de blauwe kant op het vanille papier, doe dat aan beide kanten. Plak nu de 4 halve cirkels van de creatables aan de 4 zijden. De totale breedte wordt nu 17 cm. Plak nu de lichte kant van het papier aan beide kanten.
Stempel de bloem met de frayed burlap op het aquarelpapier en strooi de embossingpoeder er meteen overheen. Verhit met de heatgun totdat het gesmolten is.  Kleur met de distress marker de bloem in en knip of snij hem uit.
Knip het plaatje in 3D en bol het op.
Plak de gestempelde bloem op en tevens de 3D afbeelding en bewerk de bodem met het mos en de bloemetjes.
Stans uit de 0168 en de 0169 2 bloemen, spons de randen en bol ze op.
Stans nu met de Tim Holyz stans een wimpel uit en kort hem in. Stempel nu de tekst Enjoy erop. Spons de randen. Plak een organzastrik boven in, plak er een roosjes op en rol met de metalen steeltjes die overblijven van de roosjes om een coctailprikker heen. Plak deze onder de strik vandaan en pak de wimpel ook op.
Plak de overgebleven  cirkel van de creatable aan de achterkant en maak de bloem in het midden, lijm er nog een roosje in.
Rijg een organzalint door de bovenkant van de kaart.

Veel plezier met het maken, ik ben benieuwd wat je er van vindt.
Uiteraard zijn de materialen te verkrijgen bij BAMBA
groetjes Annemieke





9 opmerkingen:

Noriko zei

Hoi Annemieke,

Wat is hij super mooi geworden!
Nu dan je ECHTE 1E bericht geplaatst zonder hulp, knap gedaan!
Ziet er heel goed uit.
Ik vind die enkele kaarten wel heel leuk hoor.
Dit is ook weer schattig knipvel.
Prachtig geheel heb je ervan gemaakt.

Lieve groetjes Noriko
norikoskaarten.blogspot.com

Irma zei

Ohhhhh hij is super Annemieke.
Heel mooi van kleur , en vooral de div technieken en het combineren dat maakt het zo luk om kaarten te maken.
Tot snel , groetjs Irma

Lenie Hempen zei

Wat is hij prachtig mooi Annemieke.
Echt schitterend.
Heel mooi van kleur.

Gr Leny Hempen

Simone zei

Allereerst mijn complimenten voor je blog!Het ziet er goed uit.

Wat een prachtige kaart is dit.

Groetjes Simone.

Chantal - Thamar zei

Wat een prachtige kaart geworden annemieke.
Vind de kleuren combi ook weer super.

Groeten Chantal

HenP Produkties zei

Hoi Annemieke,
Mooie kaart, ik vind vooral de snijmal erg mooi. De kleurencombinatie is ook erg mooi, wij houden wel van die zachte kleuren.

Nog heel veel freubelgroetjes,

Hilde & Petra

Kizzy zei

Een pracht van een kaartje, leuke zachte kleurtjes en hele mooie details, super mooi!
Liefs Kizzy

♥ Sonja Bekker ♥ zei

Schitterend Annemieke
Ik zag hem al in je winkel beeldig is zij geworden:))
Vergeet ik het nog over je blog te hebben gisteren;;(
Wilde zeggen dat het zo leuk initiatief van je is!!

Heerlijk dus Maja is binnen Joehoe
Lieve groetjes
En tot snel , kom ik me spullies halen;)

Unknown zei

annemieke supermooi gedaan
veel liefs van marcelline