Bedankt voor het bezoeken van mijn blog.
BAMBA Creatief is een blog voor mijn kaart ideeën. Mensen vragen zich af waar de naam BAMBA vandaan komt, nou iedere letter van de naam BAMBA staat voor de voorletter van mijn gezin. Iedere week plaats ik een kaart met zoveel mogelijk de materialenlijst erbij. Heb je vragen over een model, stuur mij dan een berichtje en je krijgt zo spoedig mogelijk antwoord.
Ik hoop dat je leuke ideeën opdoet en ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.




zaterdag 5 mei 2012

Welkom



Leuk dat je langskomt op mijn blog. Deze tag had ik al even in de winkel hangen en was het model van mijn workshop. Nu vind je de werkbeschrijving hieronder.




Benodigheden 

Houten tag
Magnolia scrappapier Vintage turquiose
Magnolia mini scrapppapier turquiose hartjes
Bazzill cardstock ivy
Papicolor dun turquiose
Stempel Sugar Nellie
Sizzix stans tag
Houten mini huisje
Houten mini letters WELKOM
Distress crackle paint weathered wood
Copic markers, BG72, BG09, BG10, BG83, E43, E47, E50, E51, W2, W3, C3, G98
Distress inkt weathered wood
Waco verf licht grijs
Creatable LR0157
Pons bloem
Diverse roosjes
Ijslandsmos
Broom blauw
Charm vogelhuisje
3d pons EK vlinder
Organzalint turquiose

Werkwijze
Leg de tag op het scrappapier en teken hem langs de randen met een potlood.
Knip hem uit en plak hem op de houten tag met scortape.
Bewerk de randen met de cracklepaint.
Schilder de letters en bewerk deze ook met de cracklepaint.
Schilder het mini huisje.
Stans een tag uit het hartjespapier en spons de randen.
Stempel de afbeelding en kleur hem in. Snij hem dan op de maat van de tag maar dan iets kleiner.
Plak hem op de uitgestanste stans en rijg er een lintje door.
Plak de letters bovenaan en plak ook het huis op.
Plak daarna de afbeelding op.
Stans nu wat takjes/blaadjes en versier de bodem met het mos en de overige materialen.
Rijg een touwtje door de charm en plak deze ook op en stans ook nog een 3D vlinder en plak deze op de tag.
Rijg een lintje door de bovenkant en klaar is je WELKOM tag.

2 opmerkingen:

Lenie Hempen zei

Wat een pracht creatie Annemieke.
Echt schitterend mooi.
Heb een heel fijn weekend.

Gr Leny Hempen

Noriko zei

Hoi Annemieke,

Wat is en blijft hij leuk. Erg leuk ook met de houten letterjes erop. Ik wil hem ook nog een keer maken. Heel leuk dat je je berichten ook plaatst met volledige werk en materiaal beschrijving.
Lieve groetjes,
Noriko
Norikoskaarten.blogspot.com