Bedankt voor het bezoeken van mijn blog.
BAMBA Creatief is een blog voor mijn kaart ideeën. Mensen vragen zich af waar de naam BAMBA vandaan komt, nou iedere letter van de naam BAMBA staat voor de voorletter van mijn gezin. Iedere week plaats ik een kaart met zoveel mogelijk de materialenlijst erbij. Heb je vragen over een model, stuur mij dan een berichtje en je krijgt zo spoedig mogelijk antwoord.
Ik hoop dat je leuke ideeën opdoet en ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.




donderdag 21 april 2016

workshop krans

Heb je zin in een workshop bij BAMBA Creatief , schrijf je dan nu in om deze fantastische krans van ruim 45 cm met de mooiste materialen te komen maken op 28 mei a.s.
Het betreft een dagworkshop, aanvang 10.00 uur, dan tussen de middag een lekkere lunch om vervolgens weer aan de slag te gaan met de krans. Einde ca 14.30 uur. Kosten € 59.95. Je hoeft niets mee te nemen, alles zit in de prijs inbegrepen. 
Na afloop kan je nog shoppen in de winkel met 10% korting en je krijgt 2 stempels voor je workshopspaarkaart.
Je kunt je inschrijven voor deze workshop tot 20 mei ivm aanschaf materialen
Wil je met een stel vriendinnen of collega's deze workshop komen doen dan wordt er speciaal voor jou een dag ingepland. Minimaal 5 personen maximaal 10.

hobbygroetjes en tot ziens op de workshop
Annemieke

Geen opmerkingen: