Bedankt voor het bezoeken van mijn blog.
BAMBA Creatief is een (web)winkel voor hobbymaterialen. Ik geef regelmatig workshops en af en toe plaats ik na een workshop het model met foto's en werkbeschrijving op dit blog. Ook tussentijds zullen hier nieuwe kaartmodellen of andere werkstukken te zien zijn. De materialen zijn te koop in mijn (web)winkel.
Ik hoop dat je leuke ideeƫn opdoet en ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.



woensdag 3 mei 2017

kerst-schud-fold kaart

Gisterenavond hadden we weer een gezellige workshopavond en hebben de cursisten deze kaart gemaakt.
Gebruikte materialen:











bazzill white cardstock

Alle materialen zijn te koop via de website (voor zover voorradig)
Deze kaart heeft de top 3 gehaald van de facebook groep kerst/christmas challenge:))

Geen opmerkingen: