Bedankt voor het bezoeken van mijn blog.
BAMBA Creatief is een blog voor mijn kaart ideeën. Mensen vragen zich af waar de naam BAMBA vandaan komt, nou iedere letter van de naam BAMBA staat voor de voorletter van mijn gezin. Iedere week plaats ik een kaart met zoveel mogelijk de materialenlijst erbij. Heb je vragen over een model, stuur mij dan een berichtje en je krijgt zo spoedig mogelijk antwoord.
Ik hoop dat je leuke ideeën opdoet en ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.




dinsdag 25 juli 2017

Tijd voor taart

Dit was het model die de cursisten gisterenavond konden maken. Het was weer hartstikke gezellig. Dit keer niet zo'n moeilijk project en waren we bijtijds weer klaar (geen nachtwerk:))
de bloemetjes van 49Market pasten precies bij het Maja papier

Als je het label omhoog schuift komt er nog een tekst tevoorschijn

de magneetjes zijn flinterdun en hebben een behoorlijke sluitkracht

op de labeltjes nog diverse teksten gestempeld
Benodigdheden:
Maja design papier Denim en Maja cardstock
Spellbinders  S4-161
Magnolia stans label
magneetjes
tekststempels CS0987
stans blad van Joy 6002/0939
bloemetjes 49Market turquiose Mixology
kant
organzaband
Distress inkt evergreen bow