Bedankt voor het bezoeken van mijn blog.
BAMBA Creatief is een blog voor mijn kaart ideeën. Mensen vragen zich af waar de naam BAMBA vandaan komt, nou iedere letter van de naam BAMBA staat voor de voorletter van mijn gezin. Iedere week plaats ik een kaart met zoveel mogelijk de materialenlijst erbij. Heb je vragen over een model, stuur mij dan een berichtje en je krijgt zo spoedig mogelijk antwoord.
Ik hoop dat je leuke ideeën opdoet en ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.




woensdag 15 november 2017

kerstkaart met envelop

Ik blijf verslaafd aan het mooie papier van Pion en deze kerstkaart in traditionele kleuren is er ook weer 1 gemaakt van Pion papier
Als je het voorblad opplakt laat je de bovenkant open en daar kan je dan weer een label tussen steken

extra bladen toegevoegd met labels er tussen geschoven maar natuurlijk ook leuk voor foto's

Pion heeft altijd leuke scrapvellen met teksten en die komen hier goed van pas

door de randen van het papier te scheuren en daarna te sponsen met Distress inkt krijg je een wat meer vintage look


Heb je geen mal van een envelop neem dan een (gebruikte) envelop in de goede maat die je openmaakt en gebruik die als sjabloon om een nieuwe envelop in dezelfde stijl als je kaart te maken

1 opmerking: