Bedankt voor het bezoeken van mijn blog.
BAMBA Creatief is een blog voor mijn kaart ideeën. Mensen vragen zich af waar de naam BAMBA vandaan komt, nou iedere letter van de naam BAMBA staat voor de voorletter van mijn gezin. Iedere week plaats ik een kaart met zoveel mogelijk de materialenlijst erbij. Heb je vragen over een model, stuur mij dan een berichtje en je krijgt zo spoedig mogelijk antwoord.
Ik hoop dat je leuke ideeën opdoet en ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.




dinsdag 16 januari 2018

Sfeervolle feestdagen

De eerste workshop van het jaar en we beginnen meteen met een kerstkaart. Tijdens de workshops wordt er iedere maand 1 kerstkaart gemaakt. Als je dus regelmatig op de workshops komt of op mijn blog blijft meewerken dan heb je in ieder geval aan het eind van het jaar al een flink aantal kerstkaarten liggen:)
Om het jaar wat simpel te beginnen deze 3-luik kaart met stempelafdrukken en Pion papier
simpel maar toch leuk

genoeg vakjes om labels tussen te schuiven of bv als je geen kerstkaart maakt maar een felicitatiekaart bv geld in de vakjes steken


gebruikte materialen: Pion cardstock creme, Pion design papier, kerstbomen en sterren Nellie, div. kerstteksten en div stempeltjes sneeuwkristallen.
De randen zijn gesponst met Distress inkt pumice stone en de stempelafdruk met aged mahogany.
Verder nog gebruikt gedraaid koord in creme en rood, wat sneeuwpasta en eiskristallen.

Geen opmerkingen: