Bedankt voor het bezoeken van mijn blog.
BAMBA Creatief is een blog voor mijn kaart ideeën. Mensen vragen zich af waar de naam BAMBA vandaan komt, nou iedere letter van de naam BAMBA staat voor de voorletter van mijn gezin. Iedere week plaats ik een kaart met zoveel mogelijk de materialenlijst erbij. Heb je vragen over een model, stuur mij dan een berichtje en je krijgt zo spoedig mogelijk antwoord.
Ik hoop dat je leuke ideeën opdoet en ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.




dinsdag 13 februari 2018

Follow your dreams

Gisterenavond weer een gezellige workshop gegeven. Er werd een soort swingcard gemaakt met het mooie Pion papier en o.a. Joy stansen.
ik vind deze rose lila-achtige kleur van Pion echt fantastisch

de 3D vlinderrand is prachtig

Follow your dreams zou eigenlijk iedereen moeten kunnen doen:)

de nieuwe stans van de bloem geeft een heel mooi effect