Bedankt voor het bezoeken van mijn blog.
BAMBA Creatief is een blog voor mijn kaart ideeën. Mensen vragen zich af waar de naam BAMBA vandaan komt, nou iedere letter van de naam BAMBA staat voor de voorletter van mijn gezin. Iedere week plaats ik een kaart met zoveel mogelijk de materialenlijst erbij. Heb je vragen over een model, stuur mij dan een berichtje en je krijgt zo spoedig mogelijk antwoord.
Ik hoop dat je leuke ideeën opdoet en ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.




dinsdag 14 augustus 2018

cadeauverpakking

Heb jij dat ook wel eens, je wilt een klein cadeautje geven, bv een tube creme en daar moet je dan zo'n cadeaupapiertje omheen wikkelen, bij mij gaan dan altijd de punten van de tube er door heen of ik krijg het niet mooi ingepakt.
Doobadoo heeft daar een mooie oplossing voor. Voor al je kleine cadeautjes is dit leuke sjabloon fantastisch en op de workshop van gisterenavond hebben we dan ook een mooie verpakking gemaakt waar een grote tube handcreme in kon en de cursisten kregen die aan het eind van de avond dan ook allemaal mee.
verwerkt met het mooie Maja papier

aan de achterkant nog een envelopje opgehangen waar je nog een briefje of bv geld in kunt doen

bloemen bewerkt met Iridescent medium

de donkere bloem zelf gespoten in de kleur ground espresso van distress

uiteraard moest de tube creme passen in formaat en kleur :)

Benodigdheden:
Doobadoo 470.713.048
Maja 967 en 983, 978, 966, 971
Distress inkt walnut stain en ground espresso
Diverse bloemen Kaisercraft
gouden besjes
organzalint rose/bruin
stans Collectables envelop
stans elfje Kaisercraft DD340
stans kader met takjes 6002/1072

Heb je nog vragen, stel ze gerust!