Bedankt voor het bezoeken van mijn blog.
BAMBA Creatief is een blog voor mijn kaart ideeën. Mensen vragen zich af waar de naam BAMBA vandaan komt, nou iedere letter van de naam BAMBA staat voor de voorletter van mijn gezin. Iedere week plaats ik een kaart met zoveel mogelijk de materialenlijst erbij. Heb je vragen over een model, stuur mij dan een berichtje en je krijgt zo spoedig mogelijk antwoord.
Ik hoop dat je leuke ideeën opdoet en ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.




woensdag 17 oktober 2018

Bedankje!!

Deze keer geen foto en geen materialenlijst of werkbeschrijving maar gewoon eens een bedankje aan alle lezers en lieve reacties die ik krijg op mijn kaarten/werkstukken.
Ik maak iedere week een nieuw model voor de workshops en ook de voorbereidingen gaat heel veel werk en tijd in zitten en dan is het leuk als ik hier een model plaats die in de smaak valt. 
Dat doet goed!!

Dus bij deze iedereen bedankt voor de lieve reacties!!



1 opmerking:

Unknown zei

Je maakt prachtige kaarten annemieke en blijf jou volgen met je workshop