Bedankt voor het bezoeken van mijn blog.
BAMBA Creatief is een blog voor mijn kaart ideeën. Mensen vragen zich af waar de naam BAMBA vandaan komt, nou iedere letter van de naam BAMBA staat voor de voorletter van mijn gezin. Iedere week plaats ik een kaart met zoveel mogelijk de materialenlijst erbij. Heb je vragen over een model, stuur mij dan een berichtje en je krijgt zo spoedig mogelijk antwoord.
Ik hoop dat je leuke ideeën opdoet en ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.




dinsdag 15 oktober 2019

Christmas Wishes

Doobadoo sjabloon gebruikt met een wat oudere lijn papier van Pion. Het is naar mijn idee een echte kerst vintage kaart geworden.
ik ben zo blij met mijn nieuwe kant, het is zo schitterend op vintage kaarten

de nieuwe mini splitpennen met schaatsjes, het is even een gepriegel om het eraan te krijgen maar uiteindelijk gelukt

bloemen van perkament papier

en aan de achterkant een mooie pocket van Joy

Benodigde materialen:
Doobadoo label 470.713.157
Pion cardstock white I, green II
Pion design PD5111
pumice stone distress inkt
diverse soorten kant
perkament papier
splitpennen met oogje
bedels schaatsjes
ketting zilver
stans Joy eucalyptus 6003/0093
stans Marianne rolbloem LR0256
stans pocket Joy 6002/1270
stans hulstblaadjes Marianne CR1476
stans kerstbomen Joy 6002/1335
sneeuwbesjes
stamens wit
roosjes creme
sneeuwpasta Doobadoo
eiskristall Viva