Bedankt voor het bezoeken van mijn blog.
BAMBA Creatief is een blog voor mijn kaart ideeën. Mensen vragen zich af waar de naam BAMBA vandaan komt, nou iedere letter van de naam BAMBA staat voor de voorletter van mijn gezin. Iedere week plaats ik een kaart met zoveel mogelijk de materialenlijst erbij. Heb je vragen over een model, stuur mij dan een berichtje en je krijgt zo spoedig mogelijk antwoord.
Ik hoop dat je leuke ideeën opdoet en ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.




dinsdag 4 februari 2020

Cadeaukaart

Een combinatie van Doobadoo, dubbele kaart en cadeau-envelop met Pion papier
Doobadoo sjabloon oval flaps boven op de kaart

plakpareltjes om het "af" te maken

ruimte genoeg om op het label te schrijven

de 3e label gevouwen tot een envelopje

met een mini paper clip kan je bv geld in het envelopje doen, hij sluit met een magneetje

Materialen
Pion cardstock white II
Pion dessinpapier  12006, 11004, 13002, 10005
licht blauw kant
Pumice stone distress inkt
stans vlinder
stans label Sizzix bigz Tim Holtz
stans takje Cottage Cutz
stans bloemetjes Marianne
plakpareltjes
magneetje
mini paperclip Tim Holtz
metalen sleuteltje

1 opmerking:

Josee Heylen zei

Wat een prachtige creatie.