Bedankt voor het bezoeken van mijn blog.
BAMBA Creatief is een blog voor mijn kaart ideeën. Mensen vragen zich af waar de naam BAMBA vandaan komt, nou iedere letter van de naam BAMBA staat voor de voorletter van mijn gezin. Iedere week plaats ik een kaart met zoveel mogelijk de materialenlijst erbij. Heb je vragen over een model, stuur mij dan een berichtje en je krijgt zo spoedig mogelijk antwoord.
Ik hoop dat je leuke ideeën opdoet en ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.




maandag 30 maart 2020

Postcard

En dan het laatste model van de workshop die niet doorging door het Corona virus, de pakketten zijn vandaag op de post gegaan en nu kan ik dus het model laten zien.
Het is een lief klein kaartje geworden die je niet alleen voor de kerst maar voor iedere andere gelegenheid kunt maken en je kunt er al je restjes voor gebruiken, ook altijd handig.
Al een oude lijn met papier van Maja, maar wie wat bewaard die heeft wat.

leuk klemmetje van Tim Holtz met een spreuk eronder

gewoon simpel houden is vaak ook een kunst

door het gewicht kan dit model vaak wat inzakken, als je een lintje van voor naar achter er doorheen rijgt geeft dan niet alleen een leuk effect maar is het ook praktisch, en evengoed kan hij gewoon plat worden verzonden

Gebruikte materialen:
Maja 880, 937
Pion cardstock red II en white I

Doobadoo sjabloon 470.713.705
klemmetje Tim Holtz, lintje creme
diverse roosjes
stans poinsettia Joy
sneeuwpasta
glitter NUVO wit

Geen opmerkingen: