Bedankt voor het bezoeken van mijn blog.
BAMBA Creatief is een blog voor mijn kaart ideeën. Mensen vragen zich af waar de naam BAMBA vandaan komt, nou iedere letter van de naam BAMBA staat voor de voorletter van mijn gezin. Iedere week plaats ik een kaart met zoveel mogelijk de materialenlijst erbij. Heb je vragen over een model, stuur mij dan een berichtje en je krijgt zo spoedig mogelijk antwoord.
Ik hoop dat je leuke ideeën opdoet en ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.




woensdag 1 september 2021

 Drie-luik-stempel-kaart


Deze keer weer eens wat anders, een kerst stempelkaart met o.a. de mooie Lavinia stempels gecombineerd met Nellie's en andere stempels.

Ik ben dol op stempelen en oké hier zitten wel erg veel verschillende stempels in, maar er zijn hele leuke sets te koop (Joy) waar je met 1 set een heel leuk tafereel kunt maken en ook van Nellie heb je hele leuke elfjes, bomen en huisjes stempels, niet te duur en veel keus dus voor ieder wat wils, ook als je niet de wat duurdere Lavinia stempels kunt kopen is zo'n kaart haalbaar . Ik zou zeggen: probeer het eens een keer, SUCCES!!







Gebruikte materialen:
diverse Lavinia stempels, Nellie, Joy tekst
Joy stempelpapier
Versafine clear twilight, nocturne, morning mist
Distress inkt weathered wood
Versamark watermark inkpad
Bazzill white cardstock
Nuvo glitter
posca pen wit
gluepen
Lavinia eco glitter fairy tales

Volgende week weer een nieuwe kaart, ik denk maar weer eens Stamperia en ach we doen maar weer een kerst kaart, want voor je het weet is het december.


Geen opmerkingen: