Bedankt voor het bezoeken van mijn blog.
BAMBA Creatief is een blog voor mijn kaart ideeën. Mensen vragen zich af waar de naam BAMBA vandaan komt, nou iedere letter van de naam BAMBA staat voor de voorletter van mijn gezin. Iedere week plaats ik een kaart met zoveel mogelijk de materialenlijst erbij. Heb je vragen over een model, stuur mij dan een berichtje en je krijgt zo spoedig mogelijk antwoord.
Ik hoop dat je leuke ideeën opdoet en ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.




donderdag 7 oktober 2021

 Merry Christmas in lila tinten


Het is al een oudje van Pion maar dit papier is zo schattig en dan in combinatie met een Doobadoo sjabloon wordt het een simpel maar lief kaartje voor de kerst, maar uiteraard is dit model voor vele gelegenheden te maken.

een verrassing wat er achter de vakjes schuil gaat
zijn het geen schattige plaatjes

uiteraard ook de binnenkant bewerkt met een lief envelopje, diverse labels en uiteraard poinsettia's, blaadjes, boompjes, sneeuw en glitters

Materialenlijst;

Pion cardstock white I

Pion dessinpapier PD23003, 22005, 22008, 22009, 22012

Doobadoo sjabloon slime line ticket A5 470.713.855

stans Joy poinsettia en blaadjes

stans kerstbomen

stans Marianne takje

satijn lint lila

jute touw groen

brons bedeltje wantjes

Doobadoo sneeuwpasta

Viva eiskristall

Ben benieuwd wat jullie er van vinden, voor de volgende kaart ben ik nog even aan het bedenken wat ik wil, dus houd het blog in de gaten voor de volgende post.

fijne dag!


Geen opmerkingen: