Bedankt voor het bezoeken van mijn blog.
BAMBA Creatief is een blog voor mijn kaart ideeën. Mensen vragen zich af waar de naam BAMBA vandaan komt, nou iedere letter van de naam BAMBA staat voor de voorletter van mijn gezin. Iedere week plaats ik een kaart met zoveel mogelijk de materialenlijst erbij. Heb je vragen over een model, stuur mij dan een berichtje en je krijgt zo spoedig mogelijk antwoord.
Ik hoop dat je leuke ideeën opdoet en ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.




maandag 21 februari 2022

 Happy Birthday

Een doosje die openklapt maar wel door de brievenbus kan, het doosje sluit met magneten

aan de binnenkant genoeg ruimte voor labels en teksten

ook nog een dubbele kaart aan de onderkant die open klapt met daarin ook nog labels

Gebruikte materialen:
Bazzill cardstock wit
Winter Romance papier blok 20x20
Winter Romance embellishments blok 20x20
Winter Romance cardstock A4
magneetjes
seam binding lint donker blauw
diverse bloemetjes
wat uitgestanste blaadjes en takjes
jute touw donker blauw



2 opmerkingen:

Els zei

Een prachtig dooskaartje en dit model kende ik nog niet. Een magneetsluiting vin d ik altijd erg leuk. Mooi designpapier heb je hiervoor gebruiikt.
Groetjes, Els

Annemieke zei

Hallo Els, bedankt voor je reactie en het is idd prachtig papier, groetjes Annemieke