Bedankt voor het bezoeken van mijn blog.
BAMBA Creatief is een blog voor mijn kaart ideeën. Mensen vragen zich af waar de naam BAMBA vandaan komt, nou iedere letter van de naam BAMBA staat voor de voorletter van mijn gezin. Iedere week plaats ik een kaart met zoveel mogelijk de materialenlijst erbij. Heb je vragen over een model, stuur mij dan een berichtje en je krijgt zo spoedig mogelijk antwoord.
Ik hoop dat je leuke ideeën opdoet en ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.




donderdag 23 maart 2023

 mini melkpakjes

Ik heb al eens eerder melkpakjes gemaakt met een sjabloon van Doobadoo maar deze zijn veel kleiner, ze kunnen niet door de brievenbus, maar zijn uiteraard heel leuk om te geven met een cadeautje erin

Het is even veel meten, passen en snijden en je kunt ze voor alle gelegenheden maken, bv kerst of trouwerij

ik vind ze zo schattig en in ieder melkpakje passen 3 paaseitjes

uiteraard kan je er ook wat anders indoen, mini zeepjes bv of van de testers van parfum

bloemetjes, glitters en mini vogeltje, altijd vrolijk

gebruikte materialen:
Maja cardstock groen
Stamperia House of roses
stans Joy blaadje
jute touw
rose bloemetjes
mini vogeltje
Nuvo rose
witte glitter
mini wasknijpertjes
mica


1 opmerking:

Els zei

Wat ontzettend leuk zijn deze kleine melkpakjes en mooi met dit leuke voorjaars designpapier.
Groetjes, Els