Bedankt voor het bezoeken van mijn blog.
BAMBA Creatief is een blog voor mijn kaart ideeën. Mensen vragen zich af waar de naam BAMBA vandaan komt, nou iedere letter van de naam BAMBA staat voor de voorletter van mijn gezin. Iedere week plaats ik een kaart met zoveel mogelijk de materialenlijst erbij. Heb je vragen over een model, stuur mij dan een berichtje en je krijgt zo spoedig mogelijk antwoord.
Ik hoop dat je leuke ideeën opdoet en ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.




donderdag 20 april 2023

 Zomaar een bloemetje

Allereerst weer bedankt voor alle leuke berichtjes van de afgelopen tijd. Beschouw deze kaart maar als een bedankje voor de trouwe volgers.

Het papier van Craft Oclock gaat mij steeds meer aanspreken en deze groene serie vind ik dan ook erg mooi. Dit model gaat veel papier (en tijd) in zitten maar het blok heeft veel dubbele vellen dus je hebt meer dan genoeg aan 1 blokje van 20x20. Van dit merk heb je ook bijpassende blokjes met bloemen om uit te knippen maar omdat ik zelf bloemen heb gemaakt van foam heb ik die dit keer niet gebruikt. Binnenkort ga ik van dit merk ook de nieuwe paarse versie gebruiken samen met de bijpassende blokjes, heb er nu zal zin in.

groot model kaart (15x20) maar dan heb je ook ruimte genoeg om je op uit te leven en met de zelfgemaakte bloemen en een schud gedeelte een echt cadeautje om te ontvangen

klein blader boekje aan de rechterkant met veel stempel teksten erin en ook aan de rechterkant een vakje gemaakt om nog een kaartje in te schuiven

een boekje om bij weg te dromen

prachtig die groene tinten

al dat bijpassende papier in 1 blok, I love it


gebruikte materialen:
bazzill cardstock wit
Maja cardsstock green
craft oclock 20x20 Greenery Invitation CC-C52-GI-07
mica
diverse schudmaterialen, pailletten parelmoer, prills goud, kleine kraaltjes groen en creme
label stans studio light
seambinding lint groen
jute touw groen
foam om bloemen te maken
heartfelt stans wild rose small
meeldraden licht groen
stans blaadjes By Lene BLD1525
tekst stempel  Marianne CS1100


1 opmerking:

Els zei

Een prachtige creatie heb je gemaakt en de ontvanger krijgt een heel mooi cadeautje zo. Heel mooi met dit designpapier en het leuke schudgedeelte.
Groetjes, Els