Bedankt voor het bezoeken van mijn blog.
BAMBA Creatief is een blog voor mijn kaart ideeën. Mensen vragen zich af waar de naam BAMBA vandaan komt, nou iedere letter van de naam BAMBA staat voor de voorletter van mijn gezin. Iedere week plaats ik een kaart met zoveel mogelijk de materialenlijst erbij. Heb je vragen over een model, stuur mij dan een berichtje en je krijgt zo spoedig mogelijk antwoord.
Ik hoop dat je leuke ideeën opdoet en ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.




dinsdag 4 juni 2024

Garden

Weer een Craft O'Clock kaart, wat is dat toch mooi papier.

3 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wauw wat een mooi model kaart Annemieke. Het mooie dessin-papier komt er heel goed op uit.
Lieve groetjes Miranda

Hobby Hoogland zei

Een prachtige kaart en ook een mooi model.
Het papier is mooi met elkaar.
groetjes Marjan.

aussie aNNie zei

This is stunning love your fold, and I sent you a message on facebook private about joining my group.. we have a lot of mutual friends in my group too. I am also now following you x