Bedankt voor het bezoeken van mijn blog.
BAMBA Creatief is een blog voor mijn kaart ideeën. Mensen vragen zich af waar de naam BAMBA vandaan komt, nou iedere letter van de naam BAMBA staat voor de voorletter van mijn gezin. Iedere week plaats ik een kaart met zoveel mogelijk de materialenlijst erbij. Heb je vragen over een model, stuur mij dan een berichtje en je krijgt zo spoedig mogelijk antwoord.
Ik hoop dat je leuke ideeën opdoet en ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.




maandag 5 augustus 2024

Gear Christmas

Deze nieuwe serie van Stamperia is misschien niet echt traditioneel kerst maar zelf vind ik hem erg leuk. Ook leuk voor een heren kerstkaart maar dan ms zonder het vrouwtje op de stoep of het kindje maar zo kan je hem helemaal aanpassen aan de persoon voor wie hij is. Ik heb een sjabloon gebruikt en die wat aangepast en het geheel toen op een grote dubbele kaart geplakt, maar alleen het sjabloon is al op verschillende manieren te gebruiken, dus mogelijkheden genoeg.

Geen opmerkingen: