Bedankt voor het bezoeken van mijn blog.
BAMBA Creatief is een blog voor mijn kaart ideeën. Mensen vragen zich af waar de naam BAMBA vandaan komt, nou iedere letter van de naam BAMBA staat voor de voorletter van mijn gezin. Iedere week plaats ik een kaart met zoveel mogelijk de materialenlijst erbij. Heb je vragen over een model, stuur mij dan een berichtje en je krijgt zo spoedig mogelijk antwoord.
Ik hoop dat je leuke ideeën opdoet en ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.




zondag 7 augustus 2022

 2023


zachte winterse kleurtjes


diverse bedeltjes o.a. 2023

     

in het blokje zitten ook getallen, dus heb je geen bedeltje dan kan je op deze manier 2023 maken

gebruikte materialen:
wit cardstock Bazzill
blauw cardstock Pion
Coton winter blok 15x15 van ScrapBoys
restje zacht groen dessinpapier voor de blaadjes
diverese bedeltjes
ketting en oogjes zilver
rose organzlint
poinsettia van Elizabeth Craft Design
sneeuwpasta
glitter Nuvo wit


2 opmerkingen:

Els zei

Wouw wat een super mooie kaarten ik zal binnenkort ook beginnen met de kerst en nieuwjaarskaarten.
Groetjes, Els

Hobby Hoogland zei

Een prachtige kaart en mooie zachte kleuren.
groetjes Marjan.