Bedankt voor het bezoeken van mijn blog.
BAMBA Creatief is een blog voor mijn kaart ideeën. Mensen vragen zich af waar de naam BAMBA vandaan komt, nou iedere letter van de naam BAMBA staat voor de voorletter van mijn gezin. Iedere week plaats ik een kaart met zoveel mogelijk de materialenlijst erbij. Heb je vragen over een model, stuur mij dan een berichtje en je krijgt zo spoedig mogelijk antwoord.
Ik hoop dat je leuke ideeën opdoet en ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.




maandag 1 augustus 2022

 Trail of Silence

Mijn dochter werd onlangs 30 en een grote wens van haar is weer te gaan reizen (wat ze al heel veel heeft gedaan) en een eigen camper.

Ik heb daarom deze panorama kaart gemaakt met op de achtergrond de bergen (waar ze van houdt) en uiteraard de camper, rugzak, compas, stormlamp en wandelschoenen. Echt een kaart voor haar. Best een klusje deze kaart maar na het maken van deze kaart zie ik al mogelijkheden voor een kerstvariant met lichtjes, nog even brainstormen :))


Gebruikte materialen:
craft o'clock trail of silence 20,5x20,5
craft o'clock labels
craft o'clock embellishments
wit cardstock bazzill
jute touw
bedel stormlamp


Geen opmerkingen: