Bedankt voor het bezoeken van mijn blog.
BAMBA Creatief is een blog voor mijn kaart ideeën. Mensen vragen zich af waar de naam BAMBA vandaan komt, nou iedere letter van de naam BAMBA staat voor de voorletter van mijn gezin. Iedere week plaats ik een kaart met zoveel mogelijk de materialenlijst erbij. Heb je vragen over een model, stuur mij dan een berichtje en je krijgt zo spoedig mogelijk antwoord.
Ik hoop dat je leuke ideeën opdoet en ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.




zaterdag 13 augustus 2022

 Just for you

De nieuwe stempels van Lavinia kon ik niet weerstaan, gecombineerd met zachte pastelkleurtjes een lieve verjaardagskaart geworden




Gebruikte materialen:

cardstock lila

aquarelpapier

diverse Lavinia stempels

diverse Lavinia sjablonen

Elements ink della blue en violet chalk

Versafine nocturne

nuvo lila pearl

bedeltjes

satijn lint

nuvo glitter wit

sharpie pen zwart (voor de randen van het aquarelpapier)



2 opmerkingen:

Els zei

Dit zijn super mooie kaarten met de lavinia stempels. en mooie achtergrondjes heb je gemaakt.
Groetjes, Els

Caroline zei

Prachtige kaart!
Groetjes Caroline