Bedankt voor het bezoeken van mijn blog.
BAMBA Creatief is een blog voor mijn kaart ideeën. Mensen vragen zich af waar de naam BAMBA vandaan komt, nou iedere letter van de naam BAMBA staat voor de voorletter van mijn gezin. Iedere week plaats ik een kaart met zoveel mogelijk de materialenlijst erbij. Heb je vragen over een model, stuur mij dan een berichtje en je krijgt zo spoedig mogelijk antwoord.
Ik hoop dat je leuke ideeën opdoet en ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.




donderdag 4 augustus 2022

 Winterlandschapjes

Ik heb een stans van Studio Light gebruikt en ipv dessinpapier heb ik een wintertafereel gestempeld, zo leuk om te doen en ondanks dat het maar kleine stukjes zijn kan je er toch genoeg op stempelen.




gebruikte materialen:

Cardstock wit en zwart Bazzill

Aquarelpapier

Studio Light stans stencilsl370

Elements inkt Della Blue, truffle, en Graphite

Versafine nocturne

doobadoo structuur pasta

Nuvo glitter wit

poscapen rood, wit  en geel

diverse stempels Lavinia en Nellies


2 opmerkingen:

Caroline zei

Mooie kaart, blijft een mooi model!
Groetjes Caroline

Els zei

Geweldig wat heb je weer mooie gestempelde kaarten gemaakt. De boom en het elfje zijn erg mooi op de linkerkant van de kaart.
Groetjes, Els