Bedankt voor het bezoeken van mijn blog.
BAMBA Creatief is een blog voor mijn kaart ideeën. Mensen vragen zich af waar de naam BAMBA vandaan komt, nou iedere letter van de naam BAMBA staat voor de voorletter van mijn gezin. Iedere week plaats ik een kaart met zoveel mogelijk de materialenlijst erbij. Heb je vragen over een model, stuur mij dan een berichtje en je krijgt zo spoedig mogelijk antwoord.
Ik hoop dat je leuke ideeën opdoet en ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.




zaterdag 26 januari 2013

Deurhanger

Deze keer een deurhanger voor in dit geval de naaikamer, maar uiteraard zijn er allerlei thema's denkbaar.
De basis is een MDF deurhanger die bewerkt is met het schitterende nieuwe Pion design papier.
Het prachtige Pion design papier leent zeer prima voor deze deurhanger

Een klosje "oud" gemaakt en omwikkelt met naaigaren

Een bedel van een "echte" naaimachine van Singer

Een oude kantklos met kant

En uiteraard kan een paspop niet ontbreken in een atelier

Benodigheden:
Deurhanger MDF
Pion papier nr  3404,  3409, 3501
Bazzill cardstock misty rose en plumberry
Creatables 0194
Creatables  0168
Cheery Lynn mal flourish
Sizzix stans vintage market
Sizzix stans paspop
mettler garen nr 0645
Dabber pebble
waco fin verf light violet
diverse roosjes
diverse kantjes en lintjes
Charm naaimachine
spoeltjes
Distress inkt, walnut stain, pumice stone, victorian velvet
knoopje

Werkwijze:
Schilder de achterkant  van de deurhanger met de verf, spons de randen met de victorian velvet en vervolgens met de pumice stone
Teken de deurhanger over op het design papier. Plak hem op het MDF en spons de randen met de pumice stone.
Stans de cirkel creatable uit het cardstock en spons de randen met de dabber. Snij de cirkel in 4 delen en plak deze achter het plaatje.
Spons het kant met de walnut stain en ook de voet van de paspop.
Eigenlijk is het verder alles aankleden naar eigen keuze


Alle materialen zijn verkrijgbaar bij BAMBA
Ik wens je veel plezier als je ook een deurhanger gaat maken en ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat hoe je deze deurhanger vindt.

hobbygroetjes Annemieke

2 opmerkingen:

Noriko zei

Ohhhhhhh wat is hij mooi!!!!
Dat heb je nog snel gedaan zeg.
Geweldige leuke details en super mooi papier natuurlijk.
Ook ik ben er erg blij mee.

Lieve groetjes Noriko
www.norikoskaarten.blogspot.com

jolanda zei

mooie deurhanger