Bedankt voor het bezoeken van mijn blog.
BAMBA Creatief is een (web)winkel voor hobbymaterialen. Ik geef regelmatig workshops en af en toe plaats ik na een workshop het model met foto's en werkbeschrijving op dit blog. Ook tussentijds zullen hier nieuwe kaartmodellen of andere werkstukken te zien zijn. De materialen zijn te koop in mijn (web)winkel.
Ik hoop dat je leuke idee├źn opdoet en ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.



woensdag 20 februari 2013

En de winnaar is ......

Hallo allemaal.
De winnaar van de 10000ste bezoeker is Marieke. Gefeliciteerd. Als je mij een mailtje zend met je adres dan komt de prijs naar je toe.


1 opmerking:

Marieke zei

Hoi Annemieke,

Ohhh wat een leuke verrassing!! En wat ontzettend leuk!! Sta te dansen in de kamer, hihihi.

Ik ga je mailen.

Groetjes & Liefs ........en op naar de 20000ste bezoeker en nog veel meer!

Liefs & Groetjes,
Marieke