Bedankt voor het bezoeken van mijn blog.
BAMBA Creatief is een blog voor mijn kaart ideeën. Mensen vragen zich af waar de naam BAMBA vandaan komt, nou iedere letter van de naam BAMBA staat voor de voorletter van mijn gezin. Iedere week plaats ik een kaart met zoveel mogelijk de materialenlijst erbij. Heb je vragen over een model, stuur mij dan een berichtje en je krijgt zo spoedig mogelijk antwoord.
Ik hoop dat je leuke ideeën opdoet en ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.




woensdag 20 februari 2013

Home

Dit keer geen werkbeschrijving maar een berichtje over een workshop. Op 25 maart gaan we 's avonds een set van wandhaken (12x12cm)maken met een tekst, deze worden bewerkt met houten letters, papier, metaal, hout, bloemen, leer en nog veel meer.
Je kunt kiezen voor verschillende mogelijkheden en kleursamenstellingen. Het voorbeeld is in de winkel te zien en ik heb gekozen voor HOME. Heb je zin in deze workshop dan is er nog een plaatsje vrij. Voor meer informatie kun je mij mailen, bellen of op de site kijken.
Hieronder een voorbeeldje wat je kunt verwachten.

Geen opmerkingen: